22 Nisan 2013 Pazartesi
ÜDY Belgesi
BRT özel olarak tasarlanmış "raylar" yanı sıra düzenli yollarda seyahat edebilirsiniz melez bir otobüs / tren benzeyen şık yüksek teknoloji araçları kullanır. Bir BRT araç şehir merkezlerinde ve biniciler toplayıp mahalleleri ile böyle eski bir demiryolu hattı gibi, sağ-of-yönlü özel ve sonra tekerlek üzerinde yolcu taşımak mümkün olacaktır. BRT öngörülen gibi, kavşak özel otobüs yolları ile yeniden düzenledi olacak ve BRT sürücü kısa bir mesafeden trafik ışığı sinyal ve önümüzdeki araçların yoluyla taşıt sağlamak için bir yeşil ışık tetikleyebilir.
BRT sistemleri başarıyla dünya çapında ve Boston, Cleveland, Detroit, Hartford, Miami, Pittsburgh, ve Los Angeles dahil olmak üzere ABD'de 14 şehirde faaliyet gösteriyor.
Önerilen gibi, bu BRT hat Route 1 ve Lawrence Güney Brunswick ilçelerinde için Amtrak ana hat arasında bir şerit üzerinde bir ray olurdu. Durdurur Quakerbridge Alışveriş Merkezi, Wyeth (eski Amerikan Cyanamid)
ÜDY Belgesi Merkezi, Princeton Junction tren istasyonu, Sarnoff en ofis kompleksi, Scudders Mill Road, Forrestal Merkezi Merrill Lynch ve Squibb kompleksleri ve Ridge Road. Üzerine inşa edilmiş bir kompleks içerir Plan aynı zamanda, mevcut Dinky Demiryolu ya da aynı rota boyunca çalışır bir otobüs kullanan şehir Princeton içine çalışan bir satır içerir. Tren üzerinde otobüs avantajı 20 dakikada tren otobüs yolcuları toplayıp, şehir üzerinden hareket olabilir, istasyonda boş boş oturuyor olurdu.
Mercer boyunca otobüs hatları ve alt Middlesex ilçe ana BRT hat içine kravat - hizmet "besleyici yolları" ile desteklenmiş olacaktır. Tek bir yerde bir araya gelen araba, tren ve otobüs ile - Bu
ÜDY Belgesi tren istasyonuna önemli bir ulaşım merkezi olur.
Önerilen BRT hat ekonomik olarak mümkün olacağını gösteren bir New Jersey Transit çalışma, bu hak için öneri için asgari olarak çalışmanın başında belirlenen 600 biniciler aşan iyi, 760 pik saat biniciler taşıyacak tahmin ek araştırma. Hat besleme hatları 6.000 günlük gezileri üreten ile, hizmet 21.000 günlük geziler için potansiyeline sahiptir.
BRT aşamalı inşa edilebilir, ve ilk aşaması 2007 gibi erken uygulanabilir. Bir sonraki adım çevresel etkileri ve detay mühendislik dahil olmak üzere ayrıntılı bir derinlemesine bir çalışma, yapmak için NJ Transit ve TMA içindir.
ÜDY Belgesi tartışmalara nihai cevap, böyle bir baypas ihtiyacını ortadan kaldıracak yenilikçi bir sistem olabilir mi? Hiçbir şekilde, uzmanların çoğu kabul ediyorum. Bir BRT ilk aşaması monte edilmesi için en az beş yıl olacak ve en fazla kullanım BRT sadece 5 ila 8 oranında gerçek trafik azaltacaktır. Penns Boyun Alanı ÇBS bile en uygun koşullarda bir BRT sistemi "önemli ölçüde Penns Boyun bölgesinde trafik sıkışıklığı artırmak olmaz." Sonucuna varmıştır
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder